Vibrerande mascara

När vi var i Miami på ett stort (då pratar vi riktigt stort) shopping center eller mall som det heter. Så köpte jag Lancome´s nya mascara med vibrator. Den var otroligt populär och de provsminkade mig för att visa hur den satt på. Här hemma får man ju knappast pröva någon mascara i butik, de hade engångsmascarer så nej inga ögonsjukdomar där inte! Den är något kletig, men när man lägger på den på ögonfransarna så använder man sig av vibratorn som då gör att fransarna separerar sig så de inte klibbar ihop. Kanske låter detta som något helt annat... Men alltså själva fransborsten vibrerar. Jag rekommenderar den varmt då den passar mina fransar perfekt och man slipper lägga "lager på lager" fransarna blir långa, fylliga och fina direkt!



Kommentarer
Postat av: Johanna

Tack gumman:)

Hoppas de är bra med dig...

Får se om vi kan ses i veckan??

Jag hör av mig på mobilen.

kram

2009-03-04 @ 10:50:58
URL: http://johannakarlssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0