Sweet dreams

Äntligen har jag hittat de perfekta pyjamas-byxorna! Vita & rosarandiga med vit spetskant. Har länge varit på jakt efter ett par söta som man kan springa omkring med här hemma men som samtidigt är fina. Just nu har jag ett rosa randigt set från HM med hello kitty, okej jag är visst tjugoett år gammal men jag gillar kitty. P "hatar" allt som har med den figuren att göra ialla fall när vi som är "vuxna" använder det. Så fort jag får hem de nya vet jag vad han kommer att göra med mina gamla... Han kommer bränna upp dom, jag lovar! Men så hemska är dom faktiskt inte.
Ett fint nattlinne fick följa med också.

Jag har beställt från Bon´a Parte, de har fina underkläder och världens kvalité. Dessutom när man beställer därifrån är det alltid jättefint paketerat i papper och galgar om det behövs. Bara det är toppen!


www.bonaparte.se

Kommentarer
Postat av: AnnaIda

Svar: tack, gullig du är :)



Jag passade på att kika runt lite här hos dig när jag ändå skulle svara, och du har en jättehärlig blogg och så undrar jag vart du beställde dina väggord ifrån?



kram kram

2009-03-08 @ 18:42:11
URL: http://annaida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0