Schlagerfest

Gårdagen gick till att jobba, sedan åka in till stan för att möta upp Johanna på stan och gå en sväng. Behöde något nytt till ikväll, efter allt letande hittade jag en klänning från Paris Kate & I. Ett svart fodral som satt som gjutet, perfect! Köpte även ett armband och en söt blommig neccesär. Tyvärr så är batterierna i kameran helt slut så måste ladda dom.

Ikväll ska jag till Fia för att sen gå på Schlagerfesten i Flygeln. Ska bli spännande, och visst jag tycker faktiskt om vissa schalgerlåtar! Jag hoppas verkligen att Bwo går vidare ikväll eller Amy...


See you later

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Din blogg är kanonfin!

Ha en trevlig lördagskväll!

2009-03-07 @ 18:01:21
URL: http://junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0