Ingen dans på rosor

Ja ni ser min rubrik för idag. Och mitt långa tålamod brast idag. Det händer inte ofta men just idag då fungerade ingenting. Min morgon börjar med att jag pratade med en läkare på förmiddagen om mina prover jag tog för några veckor sedan, hon var sur och irriterad för att jag inte gav mig. Ni vet hur läkare säger- Du borde pröva det här. Och säger man då att man redan har gjort det så ska man helst pröva tex. medicinen en gång till. Då tittade mitt "barn- jag" fram och jag sa att det tänker jag inte göra, att dom får ordna nått annat...Oh!
Efter detta ska jag hänga upp mina nya hissgardiner som jag köpt till köket, självklart ville sig inte detta. Fel spik ,fel skruvmejsel etc. Fick åka och köpa andra skruvar och då blev det jättebra, äntligen. Vad händig jag låter, men snarare tummen mitt i handen. Jag köpte en hylla av metall igår och den skulle jag spraya vit idag. När jag princip är färdig med hyllan så tar färgen slut, så nu har jag nästan en vit hylla. Kul!

Vilken tur att det är en ny dag imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0