Fredag den 13:e

Idag vaknar jag med att veta att det faktiskt är otursdag idag. Men vad gör man? Även om jag helst ville dra täcket över huvudet och somna om för att hellre vakna upp en lördagsmorgon, fick jag ge mig iväg till läkaren för att ta prover. Jag som är spruträdd fick en jättesur kvinna som inte var ett dugg trevlig, dessutom hade jag satt dit bedövningssalva i mitt armväck men hon kunde inte sitt jobb. Jag tyckte mig känna hela nålen som hon snurrade runt i min arm för att hitta en åder. AJ! Usch, den människan förstörde hela min dag och mitt armväck.
När jag kommer hem så har datorn gått sönder, så P fick åka och lämna in den. Så hör ni ingen ifrån mig på hela helgen vet ni varför. Vi avslutade denna kväll med att äta oxfilé och egen gjord klyftpotatis, det ända som har varit gott/bra denna dag.

Ta hand om er!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Nae gumman...vad tråkigt.. Jag hatar att läkare alltid ska vara så sura och bittra. Varför är man läkare och hjälper människor om man är otrevlig. borde man inte skaffa sig ett jobb där man inte träffar människor då. Och om man haft en dålig morgon borde man väl som läkare med mera släppa de när man kommer in på jobbet. tycker jag iallfall.

Jag hoppas att de inte är nåt allvarligt nu bara.

Håller tummarna.

Kramar

2009-03-14 @ 10:32:34
URL: http://johannakarlssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0