Alltid en fika på stan

Jag skulle inte ens vilja veta hur mycket pengar jag lägger på att fika och äta på stan. För mycket, dessutom kommer jag ju nästan aldrig hem tomhänt. Så vill jag hålla hårt i pengarna borde P placera mig långt långt ute i skogen och låsa in mig, då skulle jag inte kunna handla nått. Dessvärre kanske det inte vore den bästa metoden för psyket...
Idag mötte jag upp Helena för att luncha. Vi invigde ett ställe som heter Mimmis Visthus, hur mysigt som helst och det bästa av allt, de använder bara ekologiska proudukter och varor i deras mat. Tummen upp för det!
En sväng på stan hann vi också med, jag var på jakt efter de perfekta bordstabletterna som jag nästan hade gett upp hoppet om att jag skulle hitta. Men jag hitta dom! Och jag lovar I´m in love!

Visst är dom bara så söta?

De kommer från Hemtex.


Löparen som ligger på bilden ska jag ta bort och byta ut mot två löpare istället som ska ligga åt andra hållet. Så att de ligger under bordstabletterna. Kommer bli kanon när jag fixat till det!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur mkt tror du att du lägger varje v på fika och mat då?

2009-03-24 @ 17:08:39
URL: http://mrsmaddy.blogg.se/
Postat av: Johanna

Visst var den söt.. Jag tänkte faktiskt på dig när jag såg den. Har inte du haft någon kjol i samma stil?!

Jaa just det, de där söta..

De blev ju jätte fint..

vad har du tänkt att ha för löpare sen då?

kram



2009-03-24 @ 17:39:22
URL: http://johannakarlssons.blogg.se/
Postat av: Ina

Så mysigt =) Såg våfflorna lite længre upp, nam nam.

2009-03-27 @ 10:21:53
URL: http://norgeina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0