Välkomna tillbaka

Så var det dags att börja blogga igen från mitt långa uppehåll. Mycket har hänt under de dryga sex månader som har gått.
Nu är det äntligen dags att ta nya tag här igen, och jag verkligen längtar efter det.
En del saker betyder mer än andra, både positivt och negativt.
För er som är nyfikna så finns det faktiskt mer viktiga saker som har hänt som jag sent kommer att glömma, läsa nedan:


- Dagen då vi åkte till USA, Florida. En resa jag längtar efter att få göra igen.

- Dagen då P & jag förlovade oss.

- Dagen då min bästa vän lämnade mig för att åka till Asien i fem månader. Dock har de fem månaderna gått, så snart är hon hemma igen.

- Dagen då jag fick veta att jag fått en heltidstjänst.

- Dagen då jag ställde mig på vågen och jag hade lyckats gå ner sju kg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0