Powerwalk med sol

Har precis varit ute på powerwalk med mammsen. Helt underbart väder så det kunde inte ha blivit en bättre start på denna morgon. Runt lunch ska jag möta upp Stina så ska vi ta en promenad och passa på och njuta av en glass vid Halvars. Jag menar än så länge har ju inte Smultronstället öppnat så jag får väl passa på och äta glass på andra ställen!


Tandblekningen jag nämnde om igår har P nu testat. Det är princip likadant som det jag har köpt dock är dessa (de billiga) lite tjockare och blir mer som en skena. Det smakade lite mint och var inga konstigheter. Det gav inget resultat vid första omgången men behandlingen är under fem dagar så på fredag får vi se om det har gett resultat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0