Snabb update

Efter jobbet idag åkte jag direkt och solade. Visserligen är ju allt solande inte alls bra, men gud vad jag mår bra när jag får tillbringa ett antal minuter i värmen och sedan vara brun. Jag mår så mycket bättre av att min hud är brun, för mig betyder det mycket. Det finns så mycket andra saker som är lika farliga, någon dumhet måste man ju trots allt få ha.

Nu ska jag ge mig ut i detta snöväder och gå en rask promenad.
Kom ihåg- Det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja men vad bra..då får vi ta o åka dit någon dag o sniffa lite på dom:) Och kanske till o med inhandla något:)

Pussokram

2009-03-11 @ 21:02:55
URL: http://johannakarlssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0