Perfect smile

Ett tips till er som vill få vita tänder på 30 minuter!



Whitestripes är en storsäljare i USA, och finns än så länge bara att köpa där.
Det är som två tejpremsor man sätter på tänderna och det blir som gelé. Det smakar inte konstigt och känns ingenting. Perfekt för dom som inte vill hålla på med blekningsmedel i skenor m.m Snabbt och enkelt!
Jag fick hem mina idag och har provat. De funkade på mig och det gav ett vitare resultat. Dessa kan jag verkligen rekommendera! Kostar mellan 400-700 kr och räcker 14 gånger.
Finns att köpa på Tradera.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag måste sjutton testa de där..

Men håller resultatet länge eller är det bara själva stripsen som är vita som gör att tänderna ser vitare ut eller blir själva tanden i sig vitare?!

:D

Kramar

2009-03-20 @ 18:25:02
URL: http://johannakarlssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0