Något nytt

Några bilder från vad som inhandlades igår. Köpte mitt första påskpynt som var två tuppar, en lite mindre och en större. Tycker att det är ett oerhört litet utbud i år med påsksaker, i allafall inget som faller mig i smaken förut dessa tuppar. Men än är det inte riktigt påsk så har jag tur borde jag hitta något mer som tillhör påsken.
Nu ska jag åka och sola. Och ni alla mina älskade vänner som påpekar att jag solar förmycket kan jag nu meddela att vi kvinnor som solar, löper 30 % mindre risk att få blodproppar. Det ni! Äntligen något positivt med solandet.

















Tuppar från City gross


Mini-jacka i spets, Ginatricot. Örhängen, Ur & Penn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0