Just my home

Solen skiner utanför fönstret och det känns som en vårdag. Hade jag haft möjligheten idag så skulle jag ha tillbringat mina timmar ute i detta väder, promenad längs kanalen skulle passa mig. Jag ska istället jobba om några timmar, ska hjälpa till och ha arbetsintervjuer hela helgen. Det får mig att minnas när jag själv sökte mitt första jobb och hur nervös man var. Tack och lov att den nervositeten har försvunnit.


Som ni ser på bilderna är detta en del av vår hall. Hatthyllan och skostället har tidigare varit i valnöt men efter några lager med vit färg och lite sandpapper så blev det så här. Slitet och fint! Lägg märke till trälådan "Svea herrgårdsväxt margarin" på hatthyllan, ett gammalt fynd som man använde till margarin förr, numera rymmer den våra paraplyn.

Den vita hall byrån med korgar som förvaring är väldigt praktiskt. Nyckelskåpet står inte längre på byrån utan är uppsatt, istället är det en stor vit spegel som hänger annars är det precis så här det ser ut hemma i våran hall!





Kommentarer
Postat av: Towe

jaa tack :)

absolut, jag kommer ju skriva förlossningsberättelse och en massa annat gott sen :)



förresten, vääldigt snygg hall, med hyllan och paraply förvaringen!

2009-02-28 @ 10:03:05
URL: http://towebomaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0