En riktig morgon

som består av fräsch smak av juice och dagens tidning. Bättre start på dagen kan det inte bli. Vad går inte upp mot att läsa tidningen på morgonen samband med frukosten? Det är ett måste för mig. Dock blir jag alltid avbruten när jag läst några blad, för då kommer Axel och slänger sig över hela tidningen. Då blir det mycket svårare att läsa eftersom han då vill att jag ska änga all min uppmärksamhet på just honom och inget annat.

Om två timmar ska jag på massage, känner verkligen att mina axlar och nacke är i behov av det. Sist fick jag pröva en chokladlotion och den var helt underbar. Kanske är det något som får följa med mig hem idag?

Efter en kort sväng på stan igår kom jag hem med litte smått & gott. Bla väskan från Fiorelli nedan, som jag är helt såld på. Efter det fick Johanna följa med mig och storhandla. Blev en massa god mat. Där vi handlar finns det även en amerikansk hylla, med olika produkter som är typiskt USA. På bilden kan ni se vad som följde med, Jeam Beam´s barbeque sås, Dr Pepper och American Steakhouse krydda.

 
 

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja, visst är den häftig!

2009-02-26 @ 12:04:57
URL: http://ndail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0