Update för helgen

Då var påsken över. Och skönt är väl det efter all god mat som man har ätit. Under helgen har jag och P varit i Jönköping för att hälsa på P´s mamma. Det blev en mysig kväll och vi avnjöt en god middag på ett ställe som heter "En italienare & en grek" jättebra ställe med mumsig mat och gott vin. Vi kollade runt en del på stan med och jag fick med mig en fin skylt hem som ska hänga i hallen, bild kommer senare. Det var skönt och komma iväg ett tag och se någon annan stad. För visst tröttar man ibland på där man bor? Men borta bra men hemma bäst som man brukar säga.
Jag hoppas att er påsk har varit lika trevlig som min och att ni ätit massor med god mat. Nu ska jag förbereda kvällens mat som blir grillat- Oxfilé med rostade grönsaker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0