Rysning på riktigt

Vill ni se på en bra film som ger er rysningar i hela kroppen och som skrämmer er?
Då måste ni se Eden Lake. Vi tittade på den filmen igår och jag tycker det är svårt att hitta riktigt bra rysare. För oftast har de likadant innehåll som- Ungdomar som åker på semester, bilen går sönder och så en mördare. Det är det typiska och dessa filmer får mig inte "rädd" längre. Men Eden Lake kan jag rekommendera till er som vill se en bra rysare. Jag tyckte att filmen var jobbig att se på, ni vet får ont i magen och måste hålla stenhårt i killens arm och helst vill man bara blunda men ändå ska man titta. Filmen är inte så förutsägbar som många andra är.

Vill ni läsa mer om filmen kan ni göra det här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0