Oh en irish!

Nu ska vi hem till pappsen en sväng och äta grillat. Och det är verkligen inte helt fel!
Jag fick ett plötsligt sug efter Irish coffe så det får nog bli en efter maten, jag skulle faktikst kunna dricka irish i mängder. Men nej. Dessutom tänkte jag inviga mina nya solglasögon, för det är ju lite sol ute. P tycker att jag ser ut som han den svarta mannen i Star wars, haha. Men jag påminnde genast han om att kärleken inte ser med ögonen utan med själen så han tyckte väl då att de såg "okej" ut. Det är precis sånna komplimanger man vill ha...


Oskriven regel för män- Ibland är det bara bäst och hålla med.

Påskpuss på er


Kommentarer
Postat av: johanna

Hej gumman jag har lagt en bokning på de där hotellet nu... 89 pund skulle de kosta med frukost och allt.. Och de var per rum... :) men hittar vi nåt bättre är de ju bara att vi avbokar..

Glad påsk... hoppas du får en super trevlig helg...

Puss puss.

2009-04-10 @ 18:01:41
URL: http://johannakarlssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0