Ge mig sommar!

Nu har jag precis ställt in maten i ugnen. Blir rostade grönsaker (färska sparris, rödlök, champinjoner) och lövbiff. Känner mig vårfin nu med nyfixat hår. Blev lite mer ljusa slingor och honungsblonda. Lika nöjd som alltid när mammsen fixar mig. Efter det gick vi och lunchade med Mimmi´s visthus som jag nämt tidigare har blivit mitt favoritställe i Norrköping. Helt underbar god mat och fika! Blev en sallad med qinoa och kycklingspett, mums. Därefter blev det en sväng på stan köpte en ny klänning tills imorgon då jag ska på inflyttningsfest. När jag såg klänningen först tyckte jag den var ful, men den har något som får mig att tycka om den. Massor med olika färger som jag gillar och så ett par svarta gladiatorskor till det imorgon med gör susen. Supersnyggt! De har fått in jättefina flätade läderarmband på lindex för 39 kr, ett måste för er som tycker om armband, fick med mig ett svart hem.
Fick mitt paket idag med mina två bikinisar jag har beställt och jag blev nöjd, bilder kommer lite senare på dem. Ibland kan man verkligen fynda!
Ett varsit påskägg kom med också, de måste ju passa våran inredning här hemma så när jag hittade dessa var det ingen tvekan om att de var de rätta ;)


Visst är klänningen lite crazy?



Kommentarer
Postat av: Anonym

vartligger fiket?

2009-04-04 @ 00:18:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0