Vit möbel & nyplockade blommor

När man bor i hus har man fördelen att kunna ha en trädgård, och det gör så mycket.
Visst är det mycket jobb, men det är det värt.
Jag har en hel del fina blommor i mitt lilla land och dessa får även följa med in och prydas i olika vaser.

På bilderna nedan är en del av hallen. Den vackra byrån med korgar är köpt på Fridas gård den är alldeles lagom , inte för liten/stor och bra förvaring. Likaså nyckelskåpet som står ovanpå är köpt där med, men den ska snart sättas upp på en annan vägg i hallen. En gammal whiskey flaska fick bli vas.
Ovanför möbeln ska en stor spegel sättas upp, dock har jag inte hittat den perfekta än. En gammal och sliten vore det ultimata. Några vita små fåglar som är gjorda av pärlor hänger längs med dörrkarmen och jag bara går och väntar på att lill kissen snart får tag i dem!


465117-42465117-41


Kommentarer
Postat av: Anonym

fin blogg!

2008-05-29 @ 08:45:26
URL: http://ampele.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0