Märkt för livet

Att vara tatuerad innebär att man pryds av olika motiv som aldrig kommer att försvinna.
Jag är tatuerad på handleden, framsidan av axeln, skulderbladet och mitt på ryggen.
De är en del av mig och så får det förbli. Vissa tycker om det och andra inte. Jag älskar det.

Kanske ni funderar varför jag skriver det här men det jag vill komma till är att jag måste anpassa mig efter det. Jag märkte det framförallt idag när jag fick hem en snygg turkosa bikini med mönster på. När jag sedan stod i den snygga bikinin insåg jag att jag inte kunde ha den för att det ser för mycket ut med att ha en stor ängel tatuerad på ryggen och en bikiniunderdel med mönster. Suck!
Så nu får det bli enfärgade bikinisar med en snygg överdel till istället för min del.


Bjuder på en bild från Mallorca i höstas
465117-43

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv; ja verkligen! :)

2008-05-30 @ 09:58:13
URL: http://sarahsglitter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0