Köpenhamn nästa tack!

Nu har vi äntligen flyttat, har hållt på hela helgen med att fixa vissa saker på plats, porslin och andra saker.
Så under en månads tid nu får vi bara bo på undervåningen, men vad gör det när allt är så fint. Inte nått.
Lilla Alice känner sig redan som hemma och springer omkring över allt och är glad. Det är helt otroligt hur mycket djur påverkas oss människor, hur de ger oss mer energi - Jag mår bra av djur.
Om en och en halv månad kommer lill killen hem, en finfin Main Coon/Norsk skogskatt. Vi har funderat på lite namn, självklart vill vi ha ett namn som börjar på A bara för att Alice gör det ;)
Vi har förslag på Axel, Alfons, Astrix, Anders (jag vet det är P´s förslag) kanske har ni förslag på killnamn som bröjar på A?

Idag går min dag till att sola, tvätta, jobba 15-20 och packa. För imorgon drar jag på studieresa till Köpenhamn, helt underbart en liten miniweekend och den är efterlängtad kan jag lova. Det blir studiebesök nere i Skåne och på Statsfängelset i Köpenhamn, människor som är dömda för grova brott som sitter där. Ska bli oerhört intressant eftersom Svenska fängelsen inte tar emot studiebesök. På detta blir det lite party, tivoli och shopping.
Åker imorgon bitti och kommer hem på torsdagkväll, så då får ni er en uppdatering.


Ciao


Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad härligt för er:)
Jo men de funkar... Nya jobbet ligger på Nygatan mitt emot spiralen partkeringen. Börjar jobba ordentligt den 1 Juni.

Ha de så roligt på resan nu.

kram kram

2008-05-05 @ 10:24:30
URL: http://onlyonelife.blogg.se
Postat av: J

Hej!
Kolla gärna in min blogg :)
Kram

2008-05-05 @ 17:40:27
URL: http://Jahwanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0