250 kcal på bara 20 minuter

Det verkliga livet har behövt mig nu, ca 40 timmars jobb i veckan plus heltidsstudier.
Då kanske ni förstår att när man då väl är hemma och sitter ner i soffan så är inte bloggen det viktigaste.
Men snart är det sommarlov och det tackar jag för, då blir det enbart jobb.
Älsk. tycker nog att jag borde ta det mer lugnt eftersom han igår kom hem med en present till mig, en bok Katarina Wennstam´s bok Smuts. Så nu när jag får tid framöver ska jag ta mig tid och läsa den. P tyckte boken passa mig, så det får vi hoppas att den gör ;)

Kommande händelser:

Picknick den 28 maj
Sommarlov från och med  den 29 maj
Klassfest  den 30 maj
Hämta kissen Axel den 6 juni

Saker för mig som jag verkligen ser fram emot!


Nu blir det sista ruschen inför sommaren. Alltid är det samma visa att man vill gå ner några kilon. Och det går ju om man bara vill. Så nu blir det enbart nyttig mat, inget godis! Som träningsform blir det- Hopprep
Tro det eller ej att hoppa hopprep i 20 minuter är rena träningspasset, man förbränner 250 kcal. Givetvis beror det från person ill person men ändå det är helt otroligt och jag kan lova er att det är grymt jobbigt!
Undra vad mina granner tror att jag håller på med inne i köket...


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej där, jag såg dig igår på smultronstället...
Försökte titta om du såg men du var nog rätt upptagen hehe..(förståligt) Bjöd mamma o syster på lite glass...Hoppas att allt är bra..
kram

2008-05-26 @ 09:32:36
URL: http://onlyonelife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0