NEJ till fingeravtryck

image12
Efter att ha varit på jakt hela dagen efter vitvaror dvs. Kyl & frys, ugn, micro, diskmaskin, induktionshäll och kåpa(fläkt) är jag helt slut. Jag trodde det skulle gå snabbt och smidigt att välja men icke.
Jag & P har bestämmt oss för att vi ska ha allt i rostfritt, det vita är ute ur tiden just nu.
Det jag har som krav är att jag vill ha rostfritt MEN att det absolut inte får bli fingeravtryck på.
De flesta kök idag har rostfritt men det är ett stort minus när man ser alla hand- & fingeravtryck överallt.
Det visar sig att princip alla rostfria ytor blir det fläckar på om man inte köper nått spray som man måste behandla med . Ingenting för mig, och jag ger mig inte förens jag fått min vilja igenom.
Det "nya" inom vitvaror är även aluminium, grymt snyggt men då får man betala för det också.

Men jag har tur, märket Whirlpool har det perfekta.- Det jag vill ha!
Deras rostfria variant har en behandlad yta som skyddar mot fingeravtryck.

Kommentarer
Postat av: Johanna

hej de där låter superkul men som ett tufft arbete att hitta de man vill ha..
Blir oftast svårare när man vet precis vad de är man vill ha. Oftast finns de inte:S
men jag hoppas ni hiitar de ni ska..
Tänkte lite på våran fika denna vecka..Är jätte fökyld just nu men jag hoppas att de går över snart.
//Johanna

2008-03-03 @ 17:06:56
URL: http://onlyonelife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0