Babiboom

Efter en trevlig lunch med F & J på Coffe house som vanligt, kunde jag konstatera att det är alla tiders babiboom just nu. Två utav mina närmaste vänner, en vän till P, min morbror, en klasskompis och vad ska man säga.
Grattis till er och jag kommer vara/är så grymt stolt ;) 
Under lunchen kom vi att prata om nakenbilder. Att posa framför kameran när man är gravid. Bilder som ska enbart finnas i hemmet, för visst finns det väl inget vackrare än en gravid kvinna? Det vill jag göra när den dagen kommer. Lunchen avslutades med att mina två kära vänner säger att det nu snart är min tur, att de "väntar" på mig , men nja vi får väl se sa den som lever!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0