Som ett litet barn

Jag ska snart gå upp ur sängen, äta en god lördags frukost sen ska jag jobba. Var egentligen ledig idag men så ringde chefen igår och ville att jag skulle jobba. Så inget ledigt denna helg bara jobb.

Igår skrev jag om att jag skulle åka till Vårdcentralen för att ta blodprov när jag väl var där och hade pratat med läkaren så var det dags så jag satte mig ner för att vänta. Jag frågde då en kvinna som skulle ta blodprovet om jag kunde få bedövningssalva hon svarade spydigt - Bedövning får endast barn, vuxna får köpa det själva på apoteket.
Jag tycker faktiskt detta är löjligt, då borde man ju få köpa ett av dom istället för att behöva åka till apoteket för att ha det! Så fick jag ha på mig det en timme och komma tillbaka, jag tog då med mig mammsen som fick sitta precis bredvid mig och klappa mig på axel och säga att jag var duktig. Tack mammsen, du är bäst!
Tänka sig att man blir så trygg och lugn av att ha sin mamma i närheten.

Nu blir det inga mer sprutor på ett bra tag hoppas jag...

None


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0