Okänt nummer

Varje gång det ringer någon från okänt/skyddad nummer så vet jag garanterat att det är mina kära föräldrar som ringer, förens för någon vecka sedan då det har ringt ett antal ggr från skyddat nummer. Dessa gånger är det inte samtal från the family utan andra. Jag misstänker att det börjar bli "inne" med skyddat nummer, så nu är det dags för alla er som inte har det, att skaffa det ;)

Fick ett intressant samtal för ca fem minuter sen, ett jobb till mig. Möte på torsdag, så det hoppas jag på även fast jag inte ser det som ett jobb.
Jag har redan två jobb idag så jag kan gott ha ett till. Kollade för några dagar sen hur mycket jag jobbar nu i juli,
 230 timmar så nu vet ni vad jag gör när jag inte är hemma!

Kommentarer
Postat av: stina

sv: har du vart där..? en kimpis å henns killa boka med sig på samma å..så d bli skojs:)

2008-06-30 @ 16:18:05
URL: http://kittygitty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0