Nej jag vill inte

är vad som kommer att eka i mitt huvud om några timmar.
Jag ska till Vårdcentralen och ta blodprov, och jag hoppas verkligen att det bara är ett.
Det värsta jag vet är sprutor. Jag tycker det gör hemskt ont och att behöva se den långa nålen är nog värst.
Om nu inte blodprovet varit så viktigt hade jag för länge sen protesterat och sagt- Nej jag vill inte ha några jädrans sprutor. Men nu måste jag.
Jag har extremt mycket gräspollen och att vara allergiker mot det denna årstid är inte roligt. Men efter ett antal besök hos läkare och doktorer ska de äntligen se till att jag får en behandling, förhoppningsvis redan i höst.


Tänk att få uppleva en svensk sommar utan en massa mediciner och att knappt kunna vara ute en hel dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0