Monday

Helgen har varit kanon. Allt från flytt till huset, grillning, planer för hösten och mycket annat.
Så nu ska jag åka till min mormor & morfar för att hämta mina gardiner som mormor har sytt till mig.
Kommer säkerligen vara fina! Gardiner kommer på plats under dagen i både kök och vardagsrum. Så kommer min efterlängtade soffa som jag har beställt. Jag är helt förälskad i saker som man kan bygga ihop själv och välja färg som tex min soffa. Då fick jag välja precis hur den skulle se ut, vad den skulle ha för ben och vilken färg. Bättre kan det inte bli.


Jag och P ska förhoppningsvis åka till Florida i höst, helt underbart. Och vi håller tummarna på att dollarn är lika låg som idag eller lägre, för då kan vi shoppa sjukt mycket! Vill nu.
Så nu ska det sparar en massa money ;)

465117-32
Bilden är tagen när P var där förra året


Kommentarer
Postat av: Malin

JAG FÖLJER GÄRNA MED TILL FLORIDA (A)

2008-04-28 @ 17:16:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0