Long time

Förlåt för att jag bloggar hemskt dåligt, en månad sedan sist.
Självklart har jag en anledning till varför och det är för att all min tid går till renoveringen av huset.
Så den som väntar på nått gott, väntar aldrig för länge...
Just nu är vardagsrummet klart, och mitt efterlängtade kök kommer på plats på torsdag.
Så undervåningen är princip klar när vi flyttar in, och jag kommer trivas som fisken i vattnet.

Köket kommer/är insipererat av Lantligt, gammalt och lite modernt stuk. I love it!
Vitt är otroligt fint. Vardagsrummet är likaså där gammalt och modernt.

Ciao

Kommentarer
Postat av: Johanna

Åååh jag kan tänka mig att de ser underbart ut... är verkligen avis vill jag lova... jag vill med:D
och vit o lantlig och modernt de kan itne bli en bättre kombination...
Tänkte att vi kunde ses i veckan om du har tid??
Ta en fika snacka lite...
kram Johanna

2008-04-20 @ 23:08:34
URL: http://onlyonelife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0