Det går bra nu

Idag fick vi vårt nya kök ;) eller rättare sagt våra efterlängtade köksluckor är på plats ink. bänkskiva
Supersnyggt blev resultatet och imorgon kommer de med vitvaror (som är rostfritt) åå det kommer bli kanon när allt är riktigt på sin plats. Jag har gått och fnyst lite om att jag längtat efter min soffa som jag beställde för två månader sen, och har hela tiden trott att den aldrig skulle komma hem. MEN så idag fick jag ett telefonsamtal och de kommer hem med den på måndag och monterar ihop den åt oss. Lite lyxigt med hemkörning och montering.
Så nu börjar det kännas som att vissa pusselbitar faller på plats även fast det är ett par stycken kvar!
Bilder kommer så fort som möjligt.

Ikväll blev det födelsedagsfika hos J & E. Mycket trevligt. Annars är min fokus på skolan och huset.
Nästintill helt osocial.


Ciao


Kommentarer
Postat av: Johanna

Visst är dom.. jag tycker att dom är helt underbara:D
Jag vill ha alla... men man borde kanske bara ha en hehe:D
vart fick du tag på den? skickade du etfer eller finns de inne i Norrköping/söderköping??
kramkram

2008-04-25 @ 20:45:02
URL: http://onlyonelife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0