Big fans of Ikea

eller inte.

Idag hade jag chansen att sova ut extra länge eftersom jag är ledig. Men självklart vaknar jag 07.15 och kan inte somna om. Tidsfördriv vid datorn och checkar Ikea´s hemsida. Ska nämligen åka dit idag och handla lite smått och gott. Jag älskar att gå på Ikea och titta på allt, dock är jag inte lika förtjust i att handla där. Ni vet ju att jag har lite svårt i att ha "samma saker som alla andra har" , men jag jobbar på det ;)

Det kommer inhandlas förvaring(hylla, korgar), lakan, gardinstänger m.m
Jag kan med säkerliga källor konstatera att flytta till hus är inte billigt!


Have a nice day

Kommentarer
Postat av: Johanna

hej självklart kan vi ses nästa vecka i sätllet förstår absoltu att du har mycket att stå i nu:)
men de är inge problem är jag ledig i 3 veckor så jag har ju en massa tid på mig hehe:D
kramar

2008-04-21 @ 11:46:26
URL: http://onlyonelife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0