VS- Victoria´s Secret


Vecka efter vecka får jag nyhetsbrev på mailen från Victoria´s secret. Varje vecka finns det alltid något som gärna skulle få förgylla min garderob. Men nej, visst är inte deras produkter dyra men med frakt och 25% moms så ökar kostnaden och vad gör man om det inte passar? Min önskan och så många andras önskan är väl att de borde öppna butiker här i Sverige, någon som vet varför de inte gör det? Nått förhinder måste det trots allt finnas eftersom vi inte har några butiker. Jag kom hem med x antal påsar med underkläder, deras smink och kläder när jag var i deras butiker. I love it!




Läste för några veckor sedan att det Amerikanska märket Abercrombie and Fitch letar lokaler runt om i Sverige och jag hoppas verkligen att det blir en butik i närheten. Deras kläder påminner mycket om Bomerang´s stil och det vore inte helt fel att få en sån butik här. Allt nytt är välkommet! 
Hemsida- www.abercrombie.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0