Uppskattad dag

Hela dagen har gått i ett. Först blev det fika hemma hos Fia och leka lite med Maxen. Jag måste säga att jag beundrar mina tjejkompisar som klarar av allt även fast de är unga föräldrar, som bevisar att allt går trots alla fördomar.
-Power till er!
Efter det blev det en sväng hem till Emma där även Stina befann sig. Min älskade vän som har varit i Asien och rest runt i fem månader, tack och lov för att hon nu äntligen har kommit hem. E & jag fick oss en varsin liten present från Nya Zeeland, jättesött så ni får se bild imorgon! En vinkväll planerades det även in.
När P slutade jobba så åkte vi och solade, kan inte förstå att man känner sig så mycket fräschare när man är brun?
Det måste vara psykiskt.


Visst är vykortet fint?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0