Smaken är som baken

Under hela hösten och vintern tänder jag massor med ljus på kvällarna. Det står en liten lykta i varje liten vrå känns det som. Så otroligt mysigt och oerhört vackert. Det går åt en hel del ljus och jag tycker helst om doftljus och som har vackra färger. Oftast så är billiga ljus färgade på utsidan men sen när man tänder ljuset och de får brinna så visar det sig att det är vitt stearin i mitten av allt. Hela ljuset ska vara färgat!
Jag fick i födelsedagspresent för ett par månader sen några ljus från Yankee Candle, och jag lovar att dom är jag helt såld på. Världens bästa ljus! Äntligen!

Så tycker ni om ljus lika mycket som jag gör måste ni pröva deras ljus. Lukten är så behaglig att jag skulle kunna ligga och sniffa på ett ljus hela dagen, dessutom finns de i söta burkar med lock vilket gör att man kan använda dom till ljus eller bara stå framme och lukta gott. Ljuset på bilden nedan är min favorit.

Ett måste för alla hem.


Yankee Candle

Kommentarer
Postat av: Johanna

Tack gumman för tipset. Vet ju att du pratat om dom förr.

Jag funderar på att skicka efter nån/några.

:D

jag hör av mig på SMS imorn så kanske vi kan ses på torsdag eller nåt??!!

kram kram

2009-03-10 @ 23:15:01
URL: http://johannakarlssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0