Se men inte röra

Började min morgon med att äta en god frukost, läsa tidningen för att sedan åka och sola. Vill bättra på min bränna tills imorgon. När jag kommer hem nu så har jag fått med mig en påse hem med några armband. Varför ska man ens titta när man vet att man kommer att handla det? Mitt undermedvetna hade redan bestämt sig för att jag skulle köpa något även fast jag inte är i behov av nått.
Smyckena kommer från märket Pearls for girls och egentligen ville jag ta med mig alla hem. Det blev ett mattsvart armband med några silvriga berlocker, dessutom fick jag ett armband på köpet. Underbart! Priserna för smyckena ligger runt 99 kr och uppåt. Armbandet kostade bara 149 kr, billigt!







Nu ska jag återgå till min vardag som idag består av städning och tvätt, mindre roligt. Och så ska jag packa min väska för imorgon åker jag på kryssning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0