Plötsligt händer det

Ja det känns som att jag har vunnit pengar, fast att pengarna från deklarationen är mina pengar. P fick sig en överraskning när han kom hem från jobbet igår och jag berättade att jag ska bjuda honom på våran resa vi ska göra i sommar. En veckas semester beger vi oss till Porec (en medeltidsstad) i Kroatien där vi ska njuta och åka båt till mitt drömresemål nämligen- Venedig!
Jag som alltid velat åka dit ska äntligen få göra det.




Sista helgen i maj åker jag till London med Stina och hennes pojkvän, det blir att leka turist och självklart shoppa. Behöver jag nämna att jag tycker om att resa?

Kommentarer
Postat av: Anonym

hejsan. kul med din blogg. undrar bor du o din kille i ett hus? här i norrköping? ser himla fint ut. gärna mer bilder. MVH Anna

2009-04-01 @ 01:21:03
Postat av: Evelina

Svar: Kul att du gillar bloggen. Jag och min sambo bor tillsammans i ett hus straxt utanför Söderköping. Mer bilder kommer snart ;)

2009-04-01 @ 08:50:12
URL: http://evelinacharlottajonsson.blogg.se/
Postat av: Ina

Guuu va hærligt. =)

2009-04-02 @ 19:12:41
URL: http://norgeina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0