Nytt!

En utav mina vänner är gravida och det gör mig hur glad som helst. Ännu en liten krabat som växer sakta men säkert i magen. Jag tycker att gravidsmycken är otroligt fina och deras syfte med den lilla plingan inuti är så sött. Så det finns väl ingen bättre present än att ge till någon som är gravid? Jag beställde detta smycke från Elsas hem, och det är mycket finare än de man köper i butikerna. Det här smycket är med strasstenar och mycket sötare. Det rosa bandet ä så enkelt att byta ut mot någon annan halskedja eller band.

 



Inuti smycket finns en liten pingla som avger ett svagt ljud när kvinnan rör sig.
Genom att bära smycket långt ner på magen kan barnet höra ljudet.
 Det vackra bulliga hjärtat är vitsilvrigt och har en graverad krona med
rosa strasstenar och hänger i två rosa läderremmar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0