Hur lyckas jag?

Efter att ha varit ledig ett par dagar så att alla måsten gjorts. Städat, tvättat, handlat och allt som tillhör det. Jag skulle också städa min bil inuti, och utanpå. Så nu ser den splitter ny ut igen, så fin. Min bettybop. Jag ansåg att jag hade gjort ett kanonjobb och kom på just den stunden när bilen var färdig städad att jag skulle sätta dit kontrollmärket på bilen. P hade tjatat på mig i två veckors tid... Jag torkade av regskylten och skulle ta bort märket från pappret, på något sätt lyckas jag med att ta bort märket men sen så fastnar det på sidan av pappret. Och klistret som sitter på dessa är ju tio ggr värre en Karlsson´s klister så givetvis gick det sönder! Det som absolut inte fick hända, hände. Så det var bara att beställa ett nytt och sedan försöka förklara för P att jag i allafall hade försökt vara duktig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0