Citerat- William Shakespeare

Dagens citat/ordspråk som ni kan se i den vänstra spalten uppdateras varje dag med nya. Många av dessa är tänkvärda och de får att påminna oss om diverse saker här i livet. Sånt tycker vi om!

Idag kan ni läsa- Kärleken ser inte med ögonen utan med själen.

Jag tycker om det verkligen, och det är en typiskt sak som man behöver tänka på. Vi valde att beställa det som väggord, så nu sitter den vackra texten sagt av William Shakespeare och pryder en del av våran vägg i sovrummet. Jättefint & så enkelt. Läggmärke till vår tråkiga tvbänk/byrå den kommer snart att få ändra färg till vitt med slitningar.

Snart ska det beställas mera väggord som kommer att få pryda en del väggar i huset, och jag har mina ideér på vad som ska stå.


Kommentarer
Postat av: Josefin

jaha okej . säg till om ni har ngt jobb åt mig :P haha jag söker :)

jag är i norge nu & jobbar o Bor :)

du då ? bor du? kram

2009-03-02 @ 16:06:46
URL: http://jooosefiiin.blogg.se/
Postat av: Towe

åh vilka fina väggord också, vart beställer man sånt?

har också varit svag för vitt ver huvudtaget, stilrent men Johan ville ha de lite varm och mysigt, så vi fick mötas halvvägs nu ist med inredningen :P

2009-03-02 @ 16:23:19
URL: http://towebomaan.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jag blev kär, gud va fint med vackra ord på väggarna.

Tack för att du gav mig insperation! :D

2009-03-09 @ 21:42:58
URL: http://sandraspage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0