Waffle house

Efter ett par timmars arbete med arbetsintervjuer åkte jag hem till mina föräldrar och åt våfflor.
Våfflor är en riktig hit och passar vid alla tillfällen enligt mig. Jag verkligen njöt av att få prova alla olika amerikanska våfflor när vi var i Usa. Den godaste  våfflan fanns på ett litet café inne på Tampa´s nöjesfält. Nästan gudomlig!

Nu håller jag på att göra mig klar för att sedan åka och umgås med några vänner.
Det var bestämt att vi ska ut och äta på O´Learys först och efteråt se på "Män som hatar kvinnor"
ska bli trevligt med uppskattat sällskap.

Ha en fin kväll!


Kommentarer
Postat av: Josefin

hallå :) haft en bra helg?

vart jobbar du nu förtiden då? :)

kram

2009-03-01 @ 15:35:17
URL: http://jooosefiiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0