Godmorgon

Den efterlängtade fredagen är här, även fast vi inte har något speciellt inplanerat för kvällen så är det lika härligt varje gång att kunna säga att det är fredag. Vilken känsla.
Min dag kommer att bestå av arbete, till kvällen ska jag och P göra egen plankstek med oxfilé och dricka vin. Så mysigt!
Imorgon kväll ska vi och ett par vänner ut & äta för att senare på kvällen gå på bio för att se "Män som hatar kvinnor" Jag håller på att läsa boken av Stieg Larsson nu men frågan är om jag hinner klart den tills imorgon kväll? Ja det åter står att se.


Här är några bilder från ena delen av vårat sovrum, gungstolen är ett riktigt klipp och passar perfekt. Vad tycker ni?


Kommentarer
Postat av: Towe

spegeln är ett riktigt klipp har en själv :D och jag kan inte göra annat än att älska den!!

2009-03-02 @ 16:25:10
URL: http://towebomaan.blogg.se/
Postat av: Ina

Himla snyggt =) Jætte fin stil øverallt.

2009-03-10 @ 10:17:47
URL: http://norgeina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0