Solsken!

Nästan en hel veckas ledighet väntar, är ledig fram tills på söndag och hur skönt är inte det?
Idag ska jag passa på att olja in våra utemöbler så att de håller sig snygga och fina denna säsong med. Och jag menar hur vuxet låter inte detta? Det är nog en liten nackdelen med att bo i hus- att man alltid har något att göra. Men självklart väger fördelarna med hus mycket mer.

Ikväll ska jag och P utföra ett expriment eller ja nästan. För ett par veckor sedan skrev jag om att jag hade köpt tandblekning "white strips" för straxt över 400 kr och igår när vi var på Rusta hittade P liknande blekningsmedel i strips men för 49 kr. Så ikväll ska vi testa om budgetblekningen verkligen håller måttet! Jag hoppas verkligen inte att det är lika bra som mitt för då kommer P skratta sig lycklig. Och jag menar mina strips måste ju var bäst, eller? Upp till bevis!


Kommentarer
Postat av: Anonym

info sen:D

2009-04-06 @ 18:45:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0