Nu är resan bokad!

Under dagen har jag hunnit med att boka vår resa för i sommar. Dock måste vi åka en dag innan vad vi hade planerat och jag hoppas att det inte blir några problem. Så i mitten av juli åker vi till detta. Som sagt vår resa går till Porec i Kroatien och vi ska bo precis bredvid havet. Hotellet är nyrenoverat och ser fräsch ut. Och det bästa av allt att det går speedboat till Venedig!
Väntar på att P ska komma hem så jag kan visa vad jag har bokat. Hoppas han blir nöjd, och hur lyxigt är det inte för hans del att jag bjuder honom på resan?








Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh Evelina det ser helt underbart ut..jag hoppas ni får en riktigt bra resa.. Men först ska vi till LONDON:)



Sen får du berätta hur de gick med white stripsen..

Så även jag kan få vita tänder billigt kanske??:D

Puss o kram gumman..

2009-04-06 @ 21:22:48
URL: http://johannakarlssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0