Jag älskar att vara LEDIG!

Nu har jag varit ledig en hel vecka (förutom i lördags då jag hade utbildning för ungdomarna), där av har jag inte bloggat något för att jag prioriterat andra saker som är mycket viktigare. Försökt att umgås med mina närmsta, gjort roliga saker/utflykter, pysslat här hemma och mycket annat. Imorgon är min sista lediga dag sen börjar jag och jobba. Vilket gör att jag inte kommer ha tid med något annant än jobbet känns det som. På fyra månader jobbar jag sammanlagt ca 920 timmar, yes! Så jag uppdaterar bloggen när jag orkar och kan.


Nu ska jag njuta av min näst sista dag som ledig. Jenny och Wilmer kommer hit. Blir att sitta ute och mysa i solen. Ikväll ska jag möta upp Johanna och hoppas på att det är lika fint väder ute så vi kan avnjuta en god middag på en uteservering. Och så får jag inte glöma- Hämta min Efva Attling örhängen som jag har beställt. Så fina och helt perfekta!


En resa till Miami skulle jag inte tacka nej till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0