Gårdagen

Bestod av att se på bion "Marley & jag" tillsammans med Emma och Stina. Filmen var bättre och roligare än vad jag hade trott och i slutet av filmen satt vi alla i biosalongen och snörvlade. Efter det åt vi god mat på Deli. En härlig kväll helt enkelt, fast visst hoppas man att uteserveringarna börjar öppna snart och att det blir varmare ute så man bara kan få sitta och njuta tillsammans med sina vänner. Men snart så!

Idag blir det att träffa Fia och senare möta upp Helena. Yes en helt ledig dag och jag kan göra precis vad jag känner för. Great! Om jag hinner tänkte jag skriva receptet sen till min utsökta lasange som ni måste prova, riktigt god.


Hunden Marley i filmen "Marley & jag" påminner mig mycket om mina föräldrars hund Hubert.
 Så unik och speciell som alla djur är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0