Cookies

Dagen började för ett par timmar sedan med att Jacqueline kom hit och lämnade de kakor jag hade beställt av hennes dotter. De säljer olika kakor för att spara ihop pengar till klasskassan och självklart måste man bidra i det hela. Jag kommer inte ens ihåg om vi åkte på någon klassresa när jag gick i mellanstadiet? Dessutom gör det inget att burkarna där kakorna ligger i är söta!
Nu ska jag laga lite mat och sätta mig i min solstol ute på balkongen och så ska Axel för första gången idag gå ut utomhus efter att han råkat ut för olyckan. Tänka sig att han fått varit innekatt i nästan ett halvår innan han blivit helt återställd och ska få börja gå ut igen. Min lille prins.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0