Blommor i mängder

I förmiddags innan det var dags att börja jobba så åkte jag och mina föräldrar till ett mindre blomsterland, som ligger lite på "landet". Där har de alla jättefina blommor och de har mer ovanliga blommor där som inte de här stora blomsterföretagen har. Dessutom är det mycket mysigare att gå och handla blommor i en mer naturlig miljö tycker jag. Det blev mest rosa och vita blommor för min del, bla köpte jag stockrosor som är ett måste att ha på gamla hus, ett fågelbad fick det också bli. Blommor är oerhört dyrt, men ack så vackert!

Så direkt när jag kom hem från jobbet tills nu har jag hållt på att plantera. Fick massor med gamla hinkar i zink utav min farfar när han flytta och de är perfekta att ha blommor i.


Här är bara några bilder på blommorna som har flyttat hem till oss!

465117-47

465117-46 465117-48


Nu ska jag och p äta Japansk mat. I love it

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0