Go´ kväll

Nu blir det att natta kudden, kommer somna direkt. En fullspäckad dag med skola, en sväng på solarieöarna, stan med p och så en sväng förbi huset. Nedräkningen har nu börjat eller det var väl ett tag sen till inflyttningen. Men på fredag ska vi "flytta" in, fast att vi körde dit alla våra saker i helgen som var,  förutom sängen och datorn. Pirrigt och oerhört roligt att få bo på riktigt med min älsk. och att det är vårat tillsammans.
Imorgon blir det en sväng förbi optikern för beställning av endagslinser, mina är helt finito. Sedan blir det jobb både imorgon kväll och på torsdag. Så här blir det inget valborgsfirande inte! 

Jag har massor med bilder på min rosa kamera, före och efter bilder tagna i huset. Dock vet jag inte vart jag har gjort av min usb till kameran och datorn så det är lite svårt att föra över bilderna. Det är det värsta som finns när man flyttar, att man inte hittar det man letar efter. Så svårt när allt ligger i lådor. Men i helgen ska jag göra mitt bästa för att hitta den där jäkeln så ni får ta del av vår renovering och det viktigaste det fina resultatet.


Sussa gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0